Tisdag | skola

idag gick jag till skolan,
Linda dampa som vanligt ;)
hon kallas ' damp barn ' av mig.
o hon kallar min ' tork barn '   ( turk barn )
hon är knäpp, men bäst :D
vi har skit kul i skolan, så de gör skolan rolig ;)

HAHAHA, det var skit pinsamt på idrotten idag..
ska berätta nu :

vi körde vollyboll och jag fick helt pötsligt skrattanfall o kunde inte sluta skratta,
börja gråta tillomed och när vi skulle samlas ( hela vår klass & 6a ) i typ en hörna nere i gympa salen så står jag mitt i salen o as garvar och jag märker inte att vi ska samlas så jag ba står där.
och sen märker jag att alal börjar sirra på mig...
så jag börjar gå mot samlinegn o när jag går så missar jag ett forsteg o typ går med ena foten i luften så jag ramlar ihop och ligger på golvet xD
och då börja jag as garva ännu mer, så jag bara låg där o alla stirra .... -.-
jag fattar inte hur jag kunde missa ett fotsteg x'D

men nu ska jag gå & göra milkshake ( stavning ) med Jessica :D
och sen kolla på tv med henne.
hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Idaa

OmG asg jag trodde du gick in i stolpen eller nåt xD

2010-02-09 @ 20:16:23
URL: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0