Måndag

Idag var det först skola,
vad as seg på morgonen :o
men jag fick skjus till skolan av mamma.
hon ville inte att jag skulle gå i 23,5 minus grader.
när jag vakna var det 19,5 garder i vårt hus,
as kallt ;s

efter skolan var jag med julia,
vi var hemma hos mig.
vi gick ut och gick runt min trädgård och hus,
det var 1,5 meters snö kanske?
vi hade as kul,
för vi klättra uåå på en snökulle
& jag hoppa ner i snön,
jag trodde det var mjuk snö men den var sten hård
så jag halka o ramla på rumpan,
AAAAAJ! xD
hahaha, sen tog vi några kort
när vi hoppa ner i snön,
jag ser ut som värsta mumintrollet...
den när vi kom in så hade jag vita bucklot på bena...
det såg ut som myggbett men MYCKET större,
och det klia som fan ;s
kliade typ sönder bena...

hejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0